Červenec 2014

Nine-Oh-Nine (909)

31. července 2014 v 15:00 | Natla Dahmer |  Resident Evil 6 - Zbraně
Nine-Oh-Nine (909) je pistole pro Jakea Mullera, Chrise Redfielda a Agenta. Všechny tyto tři postavy mají onu pistoli v inventáři již na začátku hry.

Gameplay
Munice - 9mm
Alternativní palba - Žádná
Kapacita zásobníku - 15
Síla - 150
Kritická šance - 12,5
Rychlost přebíjení - A
Rychlost střelby - A
Nine-Oh-Nine je v mnoha ohledech typická 9mm pistole. Má průměrnou palebnou sílu, průměrnou kapacitu zásobníku, a žádný zřejmý efekt. Nicméně, má dvě výhody. Za prve, může střílet tak rychle, jak hráč mačka spoušť. Za druhé, má mimořádný kritický poměr. V rukou odborníka se tato všední pistole stane smrtící zbraní. Tato pistole je optimální k likvidaci běžných nepřátel, jako zombie či J'avo.
Ve srovnání s ostatními pistolemi ve hře, má nejmenší (ale stále lepší než průměrnou) kapacitu, druhou největší palebou sílu, nejvyšší kritický poměr a nejrychleji střílí, čemuž čelí pouze Sherryin Triple Shot.
909 používá Jake v Žoldácích, ve svém standartním obleku, a Chris ve svém alternativním obleku, stejně jako Agent. Navíc, v PC verzi Žoldáků Bez milosti, je to hlavní zbraň Ellis.

Hadí emblémy - Chrisova kampaň

30. července 2014 v 16:09 | Natla Dahmer |  Resident Evil 6 - Hadí emblemy
KAPITOLA 1

EMBLÉM 1
Poté, co vám RPG zablokuje cestu, budete muset jít přes budovu. V budově vyběhněte po schodech a dostanete se do části s pověšenými mrtvolami prasat. Na poličce mezi nimi je emblém.

EMBLÉM 2
Brzy po boji s prvním zmutovaným J'avem, se ocitnete při přestřelce s dalšími J'avy, a několik jich na vás zaútočí z místnosti za roletou po pravé straně. V další místnosti před vámi bude stát samotná, samotinká bedna. Rozbijte ji a za ní bude emblém.

EMBLÉM 3
Jakmile se opět dostanete na střechy, uvidíte díky krátké scénce lokaci "Ace of Spades". Po scénce se otočte a všimněte si budovy obalené v zeleném. Na vrcholu nejvyššího výčnělku se tyčí emblém.

EMBLÉM 4
Při hledání rukojmí budete přecházet z patra do patra. Poslední emblém první kapitoly se nachází v šestém patře. Nachází se za visícím masem. Ujistěte se, že jej zničíte, než odjedete výtahem.


KAPITOLA 2

EMBLÉM 5

Finn Macauley

30. července 2014 v 9:43 | Natla Dahmer |  Resident Evil 6 - Postavy
Finn Macauley byl členem Severo Americké divze BSAA, a člen týmu Alfa v roce 2012. Sloužil pod velením kapitána Chrise Redfielda v Edonii, spolu s Piersem Nivansem, Benem Airhartem, Carlem Alfonsem a Andym Walkerem.

Biografie
Koncem roku 2012 byl Finn nováček v BSAA. Podílel se na Edonianské kampani 24. prosince. Na první misi se zdál být nervózní, ale Chris jej snadno uklidnil. Finn bral na Chrise velmi vysoké ohledy.
Finn prokázal znalost pyrotechniky. Byl přítomen, když se celý tým setkal se Sherry Birkin a Jakem Mullerem, a při objevení C-Viru. Finn, Ben, Andy a Carl byli napadeni jehlovou bombou Carly Radames, což mělo za důsledek nakažení těchto čtyř vojáků C-Virem, a mutaci do Napadů. Se svým posledním dechem sahal ke Chrisovi v bezmocném gestu bolesti. Chris se mohl jen dívat. Jakmile byla mutace dokončena, z původních vojáků BSAA nic nezbylo a Finn okamžitě napadl Chrise. Přivedl jej do bezvědomí. Později byl zabit podpůrnými jednotkami BSAA.
Smrt Finna a dalších vojáků BSAA donutila Chrise opustit organizaci a stát se alkoholikem, zatímco trpěl posttraumatickou amnézií. Šest měsíců po incidentu, Piers Nivans připomněl Chrisovi smrt jejich kamarádů a přesvědčil ho, aby znovu pomohl BSAA v Lanshiangu.



Anketa: Máte rádi Leona S. Kennedyho?

29. července 2014 v 18:52 | Natla Dahmer |  Resident Evil 6 - Ankety
Nedávno jsem zde měla takovou anketu ohledně Chrise Redfielda, která blogem kolovala už nějaký ten rok. A nyní zde přináším tedy další anketu, novou...otázka stejná, ale tentokrát ohledně Leona Scotta Kennedyho. Hlasovat lze v anketě pod článkem, nebo můžete nechat názor v komentářích.
Kdo je to vlastně ten Leon? Můžete si o něm přečíst v následujících článcích...stačí kliknout na názvy.





Resident Evil 6 - Bannery (3)

29. července 2014 v 12:57 | Natla Dahmer |  Moje signatury
Třetí a nejspíš i poslední část bannerů.




Hadí emblémy - Leonova kampaň

28. července 2014 v 17:14 | Natla Dahmer |  Resident Evil 6 - Hadí emblemy
KAPITOLA 1

EMBLÉM 1
Jakmile budete moci ovládat postavu poté, co potkáte otce Liz, neprocházejte východními dveřmi. Místo toho jděte doleva kolem počítačového stolu a prozkoumejte skříň v otevřeném skladu.

EMBLÉM 2
Poté, co utečete hordě zombie v chodbě, půjdete přes pár kanceláří, abyste našli klíč ke kampusu univerzity. V kanceláři před místností k kartou, je pár stolů s šuplíky, které lze otevřít. V jednom z šuplíků je emblém.

EMBLÉM 3

Picador

28. července 2014 v 17:01 | Natla Dahmer |  Resident Evil 6 - Zbraně
Picador je 9mm pistole, která se objeví v Resident Evil 6. Je to začínající zbraň agentky Heleny Harper, spolu s její Hydrou.

Gameplay
Munice - 9mm
Alternativní palba - Žádná
Kapacita zásobníku - 16
Síla - 160
Kritická šance - 6
Rychlost přebíjení - A
Rychlost střelby - A-
Tato jedinečná pistole nabízí největší palebnou sílu ze všech pistolí ve hře. Ve srovnání s Nine-Oh-Nine, má náboj navíc, než bude potřeba opět nabít. Ze všech pistolí však má nejnižší kritickou šanci.
Helena používá tuto zbraň v módu Žoldáci, spolu s Hydrou a granátometem (s kyselinovými granáty). Používá ji i Carla Radames. Pistoli používá Piers Nivans u svého alternativního obleku, v módech Přeživší a Predátoři.

Deborah Harper

28. července 2014 v 12:58 | Natla Dahmer |  Resident Evil 6 - Postavy
Deborah byla mladší sestra vládní agentky Heleny Harper.

Biografie
Deborah se narodila kolem roku 1993 a byla o čtyři roky mladší než Helena. Jejich rodiče zemřeli nějakou dobu před tím, než měla dvacet let, tudíž si udržovala hravou a temperamentní osobnost, když se stala studentkou na univerzitě. Kvůli smrti rodičů, Deborah měla blízký vztah se svou sestrou. Helena ji zachránila od agresivního vzathu, když postřelením způsobila vážná zranění muži. Naneštěstí to byl právě tento incident, který vedl Dereka C. Simmonse k uvažování, aby použil Helenu jako obětního beránka pro své plány. Deborah a její sestra byly drženy v laboratoři pod katedrálou Tall Oaks. Helena se ze všech sil snažila udržet svou vyděšenou sestru v klidu. Pod Derekovým rozkazem, muži odtáhli Deboru pryč a Helena marně prosila, aby ji nechali jít. Helena nabízela Derekovi, aby ji vyměnili za její sestru. Její prosby nic nezmohly a Deborah byla odvlečena za svým osudem.

Wing Shooter

27. července 2014 v 16:20 | Natla Dahmer |  Resident Evil 6 - Zbraně
Wing Shooter je zbraň, která se objevuje v Resident Evil 6. Je to Leonova unikátní primární zbraň, a je k ní připevněn laserový zaměřovač. Leon má dvě tyto pistole, a dokáže šikovně zacházet s oběma naráz.

Gameplay
Munice - 9mm
Alternativní palba - Dvě pistole
Kapacita zásobníku - 18/36
Síla - 120
Kritická šance - 8
Rychlost přebíjení - A
Rychlost střelby - A
Rychlost střelby (Alt. palba) - A+

Adam Benford

27. července 2014 v 13:30 | Natla Dahmer |  Resident Evil 6 - Postavy
Adam Benford byl roku 2013 prezidentem Spojených států. Adam byl Leonův náborář do divize bezpečnostních operací, a byl jeho blízký přítel. Adam měl taky určitý stupeň vojenské zkušenosti.

Biografie
Roku 1998, během incidentu zničení Raccoon City, prezident té doby a senát se shodli, že "sterilizační operace" nebo "KÓD XX" by měla být provedena, aby zničila všechny stopy t-viru. Bez vědomí věřejnosti, toto rozhodnutí mělo taky pokrýt povědomí federální vlády USA a sebeuspokojení k neetickému výzkumu Umbrelly, spolu s obchody bio-zbraní americké armády s pracovníky společnosti. V té době byl Adam vyšší úředník. Byl to také Adam, kdo měl zájem o Leonův mimořádný útěk z města, a nabídl mu novou kariéru jako součást "tajné vojenské agentury", pod přijmým dohledem prezidenta.
Jako prezident, Adam na počátku roku 2011 založil podporu činností na bojišti (DSO). Stanovil Ingrid Hunnigan jako provozní koordinátorku, a její zprávy šly přímo k němu. Následně založil divizi bezpečnostních operací, aby vytvořil pobočku, kde se agenti zabývali hrozbami bio-terorismu a posílali zprávy přímo jemu. DSO byla vytvořena na základě doporučení svého blízkého přítele, Leona. Leon byl následně první zakládající člen.

RE6 - Design (26. 7. 2014)

26. července 2014 v 23:18 | Natla Dahmer |  Můj Blog
No, dessign s Hypocrisy jsem tu chtěla nechat do konce léta, a tento jsem tu chtěla dát na podzim, ale když zde rozebírám rubriku Resident Evil 6 již teď, tak jsem jej zde dala předčasně.

Tekken 7 - Informace

26. července 2014 v 11:41 | Natla Dahmer
Ač se na blogu nyní věnuji rubrice Resident Evil 6, mám zde i rubriku se hrou Tekken a ráda bych se podělila s několika novými informacemi o Tekken 7.

Potvrzené postavy pro hru jsou:
1) Kazuya Mishima
2) Heihachi Mishima
3) Kazumi Mishima
4) Lars Alexandersson

Namcu budou pomáhat jiní umělci s vytvořením nových grafických designů.
Postavy budou přepracované a příběh bude plný detailů. Zakončení postav se bude prolévat s ostatními, s jedním logickým příběhem.

Kazumi Mishima

Kazumi Mishima

Lars Alexandersson


TRAILER

Ingrid Hunnigan (RE6)

25. července 2014 v 13:44 | Natla Dahmer |  Resident Evil 6 - Postavy
Incident Tall Oaks
Ingrid Hunnigan pomohla Leonovi a Heleně tím, že je informovala o infekci a vedla je skrz Tall Oaks, když se dvojice pokoušela najít cestu z města. Taky jim poskytla varování o Derekovi C. Simmonsovi, a o jeho zapojení se do vyšetřování útoku. I poté, co Derek prohlásil Helenu a Leona za podezřelé v útoku a smrti prezidenta, Hunnigan jim potají dále pomáhala. Derek jí přišel poněkud podezřelý po sugesci Heleny a Leona, a tak na něj při jeho odchodu nasadila špeha, a informovala dvojici o jeho lokaci. Později v Číně, Hunnigan pomohla Leonovi dostat se do kontaktu s Chrisem Redfieldem, aby někomu mohl oznámit potřebnou záchranu pro uvězněného Jakea Mullera a Sherry Birkin. Po událostech v Tatchi, a útěku Heleny a Leona spolu s důkazy proti Derekovi, Hunnigan informovala Helenu, že by bylo nespravedlivé, aby byla potrestána za to, že ji Derek vydíral.

Derek C. Simmons

24. července 2014 v 15:35 | Natla Dahmer |  Resident Evil 6 - Postavy
Derek Clifford Simmons byl poradce národní bezpečnosti Adama Benforda, bývalá hlava Rodiny a ten, kdo byl zodpovědný za jaderné zničení Raccoon City.

Rodina a Ada Wong
Derek C. Simmons se narodil do tajně historicky významné rodiny. Předek Simmonsovy linie byl zakladatel tajné organizace, známé jen jako Rodina. Tato organizace se zasvětila do řízení světa tím, že pracuje v zákulisí a manipuluje vlády, vybojují si svoje vlastní přání pro rozvoj lidské rasy a světových mocností. Jako potomek zakladatele, Derek nakonec přišel k moci jako hlava Rodiny, což mu dalo k dispozici neomezené zdroje. V určité době před incidentem Raccoon City, Derek potkal velice kvalifikovanou špiónku, Adu Wong. Jako hlava Rodiny a vysoce postavený vládní úředník, Derek připravoval Adě mise, které prováděla s extrémní účinností. Její inteligence a schopnosti okouzlily Dereka, a nakonec byl do Ady více a více zaslepený. Jejich pracovní poměr nevydržel. Jako hlavní ruka ve sterilizační operaci, byl Derek roku 1998 za úplným zničením Raccoon City. Raccoon City bylo klíčové místo pro Derekovy výzkumy v budoucím použití bio-organických zbraní po celém světě. Derek získal všechny informace, které potřeboval o incidentu, a tak jednal rychle, aby viděl, že všechny důkazy o pravdě s Umbrellou Corporation a účasti vlády spojených států, byly zničeny. Derek tlačil na vládu se znčením města, a jeho extrémní rozhodnutí nesedělo Adě. Tento akt vyprovokoval Adu k opuštění jeho společnosti, což přerušilo veškerý kontakt. Adin čin dovedl Dereka k šílenství, hodil jej přes okraj a donutil ho udělat něco nepředstavitelného - pokus vyvořit si vlastní Adu Wong ke svým účelům.

Carla Radames a Projekt Ada

Hadí emblémy - Menší úvod

22. července 2014 v 19:11 | Natla Dahmer |  Resident Evil 6 - Hadí emblemy
Hadí emblémy jsou položky, nalezené na různých místech ve všech čtyřech kampaních Resident Evil 6. Je zde osmdesát emblémů, dvacet v každé kampani, čtyři v každé kapitole. Emblémy mají podobu rodinného symbolu Dereka C. Simmonse.

Účel
Každý emblém nalezený v kampani, koresponduje s konkrétním souborem v RE6. Soubor se odemkne po zničení emblému.

Carla Radames

22. července 2014 v 15:57 | Natla Dahmer |  Resident Evil 6 - Postavy
Carla Radames byla geniální vědkyně, která pracovala pro Dereka C. Simmonse, a která je odpovědná za objev a vytvoření C-Viru. Vzhledem k podvodu z Derekovy strany, Carla se stala dvojnicí Ady Wong a případným zakladatelem Neo Umbrelly.

C-Virus, Projekt Ada a Neo Umbrella
Ve svém mládí byla Carla velmi talentovaná intelektuálka, a začala se seznamovat s prací genetiky. Dokončila doktorát v patnácti letech. Její extrémní inteligence nakonec vzbudila zájem Dereka C. Simmonse. Začala pro něj pracovat ve vývoji virových prostředků a bio-organických zbraní, a roku 2001 začala pracovat na tom, z čeho se později vyklubal C-Virus. Carlina práce na viru začala se vzorkem t-Veronica viru, který získala v úmyslu vytvořit základ pro svůj nový virus. S dovedením izolovat mutační charakteristiku nalezenou v Původním Viru a v následných virech, se jí podařilo vytvořit t-02, a to kombinací této charakteristiky s t-Veronica virem. Dalším krokem při vytváření C-Viru bylo spojení t-02 se vzorkem G-Viru, který byl získán od Sherry Birkin, což vedlo k tomu, na co Carla odkazovala jako na dokonalý virus.
Po interakci s Adou Wong roku 1998, Derek byl Adou naprosto okouzlený. Poté, co jej odmítla, se toto okouzlení změnilo v posedlost. Vyprovokovalo ho to k počátku Projektu Ada, působící mimo laboratoř v Quad Tower v Číně. Projekt Ada byla série experimentů s účelem vytvořit další Adu Wong, která by měla k Derekovi city, jako je měl on k ní. Carla Radames byla klíčový výzkumník za experimenty, snažící se využít kompletní mutační aspekt viru, aby ovládala jeho výsledek. Po celá léta dělala Carla vše, co bylo v jejích sílách, aby využila svůj nově vytvořený C-Virus. Snažila se uskutečnit Derekova přání a vytvořit pro něj novou formu života. Nicméně, znovu a znovu jen selhávala. Pokusila se o experiment tisíckrát, ale vedlo to jen k monstróznostem jako Lepotitsa nebo Gnezdo. Nebyla zde žádná úspěšná rekreace, až do pokusu číslo dvanáct tisíc dvě stě třicet pět - pokus, ve kterém byla Carla použita jako testovací subjekt proti své vůli. Bylo to kvůli její genetické struktuře, o které Derek zjistil, že by mohla být hlavním kandidátem v Projektu Ada.
30. dubna 2009 bylo tělo Carly Radames úspěšně znovuzrozeno v perfektním obrazu Ady Wong, se svěží myslí formovanou Derekem. Toho dne, Carla Radames zanikla a byla sobě a Derekovi známá pouze jako Ada Wong. Důkazy o tomto zrození byly nalezeny vládními agenty Leonem Scottem Kennedym a Helenou Harper v Derekově podzemní laboratoři pod katedrálou Tall Oaks Později to viděla samotná Ada Wong, na videokazetě označené jako "Šťastné narozeniny, Ado Wong".

Anketa: Máte rádi Chrise Redfielda?

21. července 2014 v 20:45 | Natla Dahmer |  Resident Evil 6 - Ankety
Taková už starší anketa, z dob, kdy byl Chris moje postava č. 1, která koluje tímto blogem, ale když už přidávám články o Resident Evil 6, bylo by fajn této anketně vytvořit článek. Takže, váš názor na Chrise Redfielda, máte jej rádi, či ne?
Ti, kteří ho neznají, se o něm můžou dočíst v článcích níže:




Ano, vím...obrázek je tak trochu shit....ale při vytváření jsem byla poněkud v časové tísni.

Agent

21. července 2014 v 12:58 | Natla Dahmer |  Resident Evil 6 - Postavy
"Agent" je volitelný kooperativní partner Ady Wong v Resident Evil 6, který byl zveřejněn v aktualizaci pro hru 17. prosince 2012. Jelikož je ve hře stále kvůli kooperativním účelům, není o něm nic známo.
Agent se měl původně objevit v maloobchodní verzi Resident Evil 6. Capcom jej ale nebylo schopno dokončit včas, navzdory tomu byl přidán jako hratelná postava v Adině kampani a v Žoldácích. Před jeho oficiálním zveřejněním, byl agent hratelný upravením disku Resident Evil 6. Agent nalézá své zbraně při postupu v příběhu, jako každá jiná hratelná postava, a bude moci používat všechny zbraně, které našel.

Gameplay
Agent se neobjeví, pokud se bude Adina kampaň hrát sólově. Objeví se, pokud se jiný hráč přidá ke hře. Jelikož je agent pouze Adin partner, jen hráč, který se připojí ke hře, za něj může hrát, jelikož Agent není volitelný. V částech hry, kdy Ada přijde do křížku s ostatními charaktery, se Agent objeví u postavy, která je v části sama. Během začátku kapitoly pět, v Adině kampani, Agent sedí v helikoptéře na sedačce spolu-pilota. Může střílet z vlastního kulometu, ale rakety oba sdílí. Kamera je však řízena vedoucím hráčem, takže hráč ovládací Agenta musí stisknout příslušné tlačítko, aby zacílil a zvolil vlastní hlavní směr.

Zajímavosti
- Agent nemůže otevírat určité dveře, truhly a další objekty, řešit hádanky nebo pohybovat s předměty. Když dojde na scénu nebo na použití Adina háku, Agent zmizí a pak se znovu objeví v její blízkosti.

Samostříl

21. července 2014 v 12:23 | Natla Dahmer |  Resident Evil 6 - Zbraně
Samostříl je zbraň v Resident Evil 6. Je to začáteční zbraň Ady Wong, spolu s jejím samopalem Ammo Box 50.

Gameplay
Tato kuše funguje trochu jinak, než její starší protějšky. Zatímco slouží jako zbraň pro Adu, v některých částech hry se za její pomoci řeší hádanky. Kuše využívá dva typy munice: normální šípy a trubkové bomby. Při správném použití jsou normální šípy tiché a smrtící. I když způsobí méně zranění při střele do hrudi, okamžitě dekapituje oponenta při zásahu do hlavy. Při střele do trupu však lze připevnit oponenta ke zdi, či k zemi (někdy i za použití rychlého útoku). Tyto druhý šípů jsou běžné.
Šípy s trubkovými bombami působí jako normální šípy, i když během několika vteřin vybuchnou. Jsou užitečné k zabití skupiny nepřátel nebo silnějších nepřátel. Zatímco slabší nepřátele budou někdy při střele připevněni, silnější vás budou dále pronásledovat. Zatímco normální šípy jsou běžné, výbušné jsou vzácnější. Po každém výstřelu je nutno si nabít kuši.
Krom toho se při použití této zbraně změní Adiny úhybové manévry. Do boků neudělá kotoul, ale přemet. I vzad udělá přemet, namísto úskoku na záda. Vpřed bude stále provádět kotoul. Při rychlém výstřelu kuší, Ada provede přemet vzad, a obyčejní nepřátelé budou připevněni k zemi. Některé z těchto pohybů jsou riskantní, a pokud Ada neskončí na zádech, můžou ji některé nepřátelské útoky zasáhnout - zejména švihnutí Debořiným výrůstkem.
Ada používá tuto zbraň také v módech Žoldáci, Predátoři, Přeživší, Útok a Obležení, u svého základního obleku. Používá kuši u kostýmů 1, 2, 3 v módech Predátoři, Přeživší a Obležení.
I Sherry Birkin používá kuši u kostýmů 1, 2, 3 v módech Predátoři, Přeživší a Obležení. Krom toho, při používání této zbraně provádí stejně manévry jako Ada - například hvězdy a přemety.