Září 2014





Hwoarang (T5:DR)

29. září 2014 v 15:46 | Natla Dahmer

Hwoarang (T5)

29. září 2014 v 15:45 | Natla Dahmer

Kazuya Mishima - Mindfreak

28. září 2014 v 15:43 | Natla Dahmer |  Moje videa
Ani u videí jsem nezklamala a mám nějaké s Kazuyou. Dohromady jich mám čtyři, a zde je jedno z nich. Brzy přidám i další, ale nyní zde hážu videiko s písní Mindfreak od Crisse Angela. Ano, video není dokonalé...ale je tam Kazuya a to je s dokonalostí téměř to samé.
Hexentanz


Rysy Silent Hillu

28. září 2014 v 11:59 | Natla Dahmer
Silent Hill nabízí série širokého spekra výrazně unikátního díla a kousky odehrávajícího se příběhu, stejně jako proměnlivé množství herních sylů, které pomohly definovat a oddělit jej od dalších her v hororu o přežití/psychologickém žánru.

Aspekty hratelnosti
Určitá herní mechanika, společná pro sérii, zahrnuje:
- Položky umístěny v náhodných lokacích z neznámých důvodů (například žárovky v plechovkách, ředidlo ve výtahu, náboje ve třídách).
- Znovuzrození nepřátel.
- Výskyt nepřátel (například v Brookhavenské nemocnici se sestřička zničeho nic objeví za Heather v chodbě, která před tím byla bez monster).
- Zmizení nepřátel (například Manekýny v manekýnové chodbě zmizí).
- Paranormální úkazy (například monstra, dekapitované manekýny, červená mlha v domě hrůzy a další).
- Architektonické úkazy (například teleportační umývárny v Základní škole Midwich, teleportace dveří v Lakeview hotelu).
- Zvuky (například řinčení, naříkání, údery, ruchy (z kapesního rádia nebo z vysílačky, což upozorní hráče na monstra), sténání, dýchání, vzlykání, kroky, výkřiky).
- Omezené zdroje (například kapesní baterka, která je v něterých oblastech jediným zdrojem světla, rozbitelné zbraně, omezená munice).
- Podivné úhly kamery, které u hráče vytvářejí pocit neklidu.

Příběh
Příběh je důležitou součástí série Silent Hill. Zahrnuje závažné a často velmi emocionální situace, se kterými se zapojené postavy musí vypořádat.
- Motivy lásky, smrti a sebevraždy, nemoc a choroba, vzpomínky a lidská mysl, pocit viny, vražda, snaha najít štěstí, odpuštěstí, sexuální zneužívání, domácí násilí, izolace a osamělost, iluze a přeludy, alkoholismus, šikana a děti.
- Láska mezi rodičem a dítětem.
- Láska mezi mužem a ženou.
- Propojené příběhy v rámci jednotlivých her.

Hudba
Jedna z nejznámějších vlastností je mimořádně atmosférický, melancholický a depresivní soundtrack, který složil Akira Yamaoka od Silent Hill po Silent Hill: Homecoming, a poté Daniel Licht pro Silent Hill: Downpour a Silent Hill: Book of Memories.

Dark Tranquillity - Iridium (Můj překlad)

28. září 2014 v 10:59 | natla |  Překlady textů
Iridium

Nech obzoru vedení
na éteru noci
Rozprostřen po hořícím nebi
Letí k domovu jako pták duše


Yaya Han - Další modelingová práce (3)

28. září 2014 v 10:51 | Natla Dahmer |  Yaya Han - Obrázky
Hodně staré záběry, ale dle mého stále úžasné.





Ráj

27. září 2014 v 14:27 | Natla Dahmer
Ráj je pojem poměrné výtečnosti. V sérii Silent Hill je několikrát zmíněn. Je jedním z hlavních přesvědčení Silent Hillské místní náboženské organizace známé jako Řád.

Mytologie
Koncept přikrášlené roviny existence je nejprve dotčen Dahlií Gillespie, která věří, že obnova jejího náboženského božstva přinese vytvoření toho, v co ona věří že je ráj, a že toho bude dosaženo úplným zničením lidstva. V minulosti Řádu jsou mýty, které vykládají o myšlence Ráje jako o daru lidstvu od boha Řádu. Tyto stejné mýty však říkají, že bohyně (bůh) zemřela při pokusu o vytvoření tohoto místa věčného štěstí. I když zemřela, tak před svou smrtí slíbila, že se jednoho dne vrátí.
Někteří členové řádu věří, že návrat boha znamená vytvoření Ráje. V Silent Hill 3 se Claudia Wolf snaží o další nastolení řádu za použití Heather Mason, která má ve svém lůně boha. Ale v závislosti na tom, jak hráč dokončí hu, Claudia selže. Pokud se hráč pokusí zaútočit na Claudii před finální bitvou, nebo pokud nepoužije Aglaophotis v Heatheřině přívěsku, Heather porodí boha a při tom se stane obětí.
Vize Ráje se mohou lišit od člověka k člověku, s myšlenkami ideálního místa vybarveného jejich vizí světa. Claudia například věří, že Ráj je klidné místo, kde budou poslány všechny oblasti života, bez válek, nemocí a stáří, zatímco její otec, Leonard Wolf, věří, že bůh Řádu otevře Ráj pouze těm, kteří udržují víru.


Lee (T6:BR)

27. září 2014 v 11:33 | Natla Dahmer




Bez názvu

26. září 2014 v 23:34 | Natla Dahmer |  Ostatní věcičky
Jen tak pro zajímavost, jsem akualizovala článek ohledně druhé části informací o chystaném Tekken 7. Týká se to nové postavy, Cataliny.
A ještě jedna věc, taková menší reklamka (ano, normálně to nedělám, ale tohle si neodpustím)... Pokud je zde někdo, kdo má rád opravdu skvostný cosplay, může prohlédnout a dát "To se mi líbí" na zdejší FB stránce.
No, toť asi tak vše...

Silent Hill - Borders of Insanity

26. září 2014 v 18:03 | Natla Dahmer |  Moje videa
Přidávám další hudební videiko. I tentokrát je to Silent Hill, ale už ne film, ale první tři herní díly, s písní Borders of Insanity od Human Fortress. I zde se mi u některých scén dařilo, a jdou s hudbou či textem.


Gun Jack

25. září 2014 v 15:47 | Natla Dahmer
Původ: Rusko
Dabing: Bajno Ginga
Styl boje: Silné bojování
Věk: 7
Krevní skupina: Žádná, při náhradě se používá plutónium
Výška: 220 cm
Váha: 170 kg
Zaměstnání: Žádné
Koníček: Cvičení se zbraněma
Má rád: Sebe analýza, Jane
Nemá rád: Továrny s odpadním kovem, Tekken Force, Dr. Abel