Říjen 2014

Screenky z TR (2013) - 18. část - Skalní klášter (2)

31. října 2014 v 16:14 | Natla Dahmer |  Tomb Raider 2013 - Moje screenshoty
Lara se osvobodila z pout a procházela klášter, ve snaze najít cestu ven. Dostala se do hrobky, kde našla rozkládající se tělo královny Himiko. Po menší přestřelce si zvonem otevřela cestu hlouběji do kláštera...





Screenky z TR (2013) - 17. část - Skalní klášter

31. října 2014 v 15:28 | Natla Dahmer |  Tomb Raider 2013 - Moje screenshoty
Nejen, že se Laře nepovedlo zachránit kapitána Jessopa, ale ona sama byla sražena do bezvědomí. Probudila ve visící poloze uvnitř komory ve skalním klášteře, a musí najít nějakou cestu ven.





Tekken - Bojiště

28. října 2014 v 16:28 | Natla Dahmer |  Tekken - Bojiště
Akropolis
Akropolis je bojiště v prvním Tekkenu a nachází se v Aténách, v Řecku. Je ploché, bez zdí, a nemá více levelů.
Hudba z tohoto bojiště byla znovu použita v Tekken 2, pro bojiště Alexe a Kumy I.
Samotné bojiště se rovněž vrátilo v Tekken 2, jako bojiště Niny.

Angkor Wat
Angkor Wat, nebo také Ankor Watt, je bojiště v prvním Tekkenu. Nachází se ve městě Angkor, v Kambodži. Je ploché, bez zdí, a nemá více levelů.
Hudba z tohoto bojiště byla znovu použita v Tekken 2, pro bojiště Kunimitsu.

Screenky z TR (2013) - 16. část - Horská soutěska

27. října 2014 v 17:32 | Natla Dahmer |  Tomb Raider 2013 - Moje screenshoty
Lara opustila Rotha, aby pomohla přeživšímu pilotovi. Když se však dostala na místo s padákem a signálem. Kapitán Jessop nebyl nikde k nalezení. Lara prochází horskou soutěsku, aby kapitána Jessopa našla a pomohla mu.





Steve (T5:DR)

27. října 2014 v 16:50 | Natla Dahmer



Screenky z TR (2013) - 15. část - Horská vesnice (3)

27. října 2014 v 16:12 | Natla Dahmer |  Tomb Raider 2013 - Moje screenshoty
Laře se podařilo setkat se s Rothem, a z vysílačky se ozval druhý pilot, který rovněž přežil havárii letadla. Lara se rozhodne, že půjde za modrým kouřovým signálem a pomůže mu.





Screenky z TR (2013) - 14. část - Horská vesnice (2)

25. října 2014 v 17:25 | Natla Dahmer |  Tomb Raider 2013 - Moje screenshoty
Lara svědčila vraždě pilota, zdolala nástrahy a dostala se k Rothovi. Z vysílačky se jí však ozve další pilot, a Lara se rozhodne se k němu dostat a pomoct mu.







Catwoman - Cosplay

25. října 2014 v 15:48 | Natla Dahmer |  Yaya Han - Cosplays


Screenky z TR (2013) - 13 - Vesnice na útesu (2)

23. října 2014 v 17:45 | Natla Dahmer |  Tomb Raider 2013 - Moje screenshoty
Po neúspěšném pokusu o přivolání pomoci, Lara svědčí vraždě pilota letadla. Když se dostane do krátce trvajícího bezpečí, spojí se s Rothem a následně se za ním vydává.





Silent Hill, Maine

23. října 2014 v 17:36 | Natla Dahmer
Tajemné americké venkovské městečko Silent Hill, ve státě Maine, je ve většině série Silent Hill, a také je inspirací pro filmy a komixy.
Silent Hill je zobrazen tak, že by se dal pokládat za typické turistické město Nové Anglie. Je však prokázáno, že není tak zcela obyčejné. Jeho hlavní průmysly jsou turistika, a do nižší míry zemědělství. Je to malé město, s počtem obyvatel pod třicet tisíc, a jeho klíčový průmysl- turistika - je ve stavu trvalého poklesu.
Někteří umírnění obyvatelé města jsou proti modernizaci a transformaci města v turistickou atrakci. I když se Silent Hill na první pohled zdá venkovským nesmělým městečkem, přináší nečekanou temnotu v podobě distribuce drog. Za scénami je náboženský soudný kult značného rozsahu, který je známý jako Řád.


GEOGRAFIE
Silent Hill je postaven podél břehu Toluca Lake. Zdá se jako středně velké město. Obklopují ho řeky a zalesněné kopce, čímž se z něj stala volba pro rybáře a jachtaře. Silent Hill je vodorovně protnut jezerem. Z tohoto důvodu je okres Paleville v severní oblasti, a South Vile je na protilehlém břehu jezera.
Při vstupu do Silent Hillu z východu podél Nathan Avenue, známé také jako County Road 73, lze dojít k vyhlídkové palubě, poskytující jemný panoramatický výhled na Toluca Lake a okolní lesy. Poblíž jednoho ze vstupů je významná uvítací tabule, která vítá nově příchozí při příjezdu do Silent Hillu.

Okresy
Silent Hill je rozdělen do tří samostatných částí. S každou novou hrou, která zkoumá oblast Silent Hillu, se jeho uspořádání obvykle mění, ať už v podobě nových ulic, nových budov, nebo přidáním celých úseků. To lze vidět v Silent Hill: Homecoming a v Silent Hill: Downpour.

Screenky z TR (2013) - 12 - Vesnice na útesu

23. října 2014 v 16:55 | Natla Dahmer |  Tomb Raider 2013 - Moje screenshoty
Laře se povedlo přivolat pomoc, ale její snaha byla marná. Poté, co ji málem zabil vrak letadla, se Lara do vesnice na útesu.





Screenky z TR (2013) - 11. část - Okolí základny (2)

21. října 2014 v 18:22 | Natla Dahmer |  Tomb Raider 2013 - Moje screenshoty
Lara přežila mnoho útoků a dále se snaží přivolat pomoc.





Screenky z TR (2013) - 10. část - Okolí základny

19. října 2014 v 18:00 | Natla Dahmer |  Tomb Raider 2013 - Moje screenshoty
Jelikož se Laře nepodařilo přivolat pomoc z horské základny, musí prohledat její okolí a dostat se na vrchol vysílací věže, kde může provést další pokus o přivolání záchrany.





Devildriver - Překlady textů

18. října 2014 v 15:48 | Natla Dahmer |  Překlady textů
Blížící se katastrofa

Na mých botách je špína a na jeho zádech je bláto
Dny pronásledoval své noční můry
Běžím se zlem, je to blížící se katastrofa
Konečně jsem jej zprostil od jeho cesty

Vidím, jak to na tebe zírá
Cítím, jak se to omotává kolem
Ty kraviny tě tak rychle sejmou
Vidím, jak to na tebe zírá
Cítím, jak se to omotává kolem
Ty kraviny tě tak rychle sejmou

Proč nemůžu pomoct svému příteli, když si ani on nepomůže

Nemůžu na tebe křičet, protože
už jsem tolikrát křičel na sebe
Těžké časy, těžké časy
Sakra, jsme oba stejní

Nemůžu na tebe křičet, protože
už jsem tolikrát křičel na sebe
Kdo je teď na vině
Když karma stále chodí kolem

Těžké časy a problémy, všichni žijeme v ohrožení
Je to těžké, plné hrůzy
Pohřbívá své pocity, zahaluje své světlo
S tolika zlými myšlenkami

Na tvých botách je špína
Na našich zádech je bláto
To z nás dělá jednoho ve stejném

Vidím, jak to na tebe zírá
Cítím, jak se to omotává kolem
Ty kraviny tě tak rychle sejmou
Protože jsem na sebe už tolikrát křičel

Kdo je teď na vině
Když karma stále chodí kolem
S tolika zlými věcmi

Kdo je teď na vině
Když karma stále chodí kolem
S tolika zlými věcmi


Zuřivost rukou našeho stvořitele

Jsem jen člověk
Chyba udělaná z citů
S duší...omotanou v řetězech
Tak křehký, plný bolesti
Nikdo neví, proč jsme tady,
Dáváme smích a tak mnoho slz
Budu jen dělat to nejlepší,
Abych udržel hlavu nad ostatními

Nikdo přesně neví
odkud vítr fouká

Celý kruh

17. října 2014 v 16:27 | Natla Dahmer
Celý kruh (termín vytvořený v Silent Hill: Downpour) je jev bránící postavě uniknout moci Silent Hillu, buď poté, co si nevzali ponaučení, kvůli kterému byli povoláni, a neuvědomili si něco důležitého, co zapomněli, nebo při kritické chybě během návštěvy města. Následně jsou zachycení v zapomnění nebo v cyklovém způsobu, a to buď v samotném městě, nebo v oblasti pod jeho vlivem. Silent Hill volá k lidem s temnotou v srdci, aby tak svolal lidi s pocitem viny.
Je to velmi podobné očistě, což je v sérii vracející se téma. Další těžké téma v sérii je koncept hříchů, který byl představen v Silent Hill 2.

Teorie
Celý kruh platí, dokud se jedinec vyrovnává se svou minulostí a lituje, což jej na oplátku osvobodí. Kvůli tomu, poté, co je Murphy (V Downpouru) zabit při prvním pokusu o útěk lodí ze Silent Hillu, mohl ale nemusel se vyrovnat se svými hříchy, a dostane na cestě druhou šanci (když se živý probudí zpět v Silent Hillu, v zásvětní Overlook věznici). Pokud selže, je vtažen zpět do Silent Hillu, a pokud uspěje, unikne.
Při zakončení "Full Circle" ("Celý kruh") (stejně jako při Murphyho prvním probuzení ve věznici Overlook), mu ozvěny v hlavě připomenou Johna "JP" Satera, Howarda Blackwooda a Bobbyho Rickse, jako by Silent Hill záměrně dával pozornost tomu, že si vytrpěli stejný osud (pravděpodobně aby vyvolalo Murphyho souhlas ohledně jeho plné viny, který si na obou místech, kdy k tomu došlo, neuvědomil). To by také vysvětlovalo opětovný výskyt Wheelmana v tomto zakončení - jako potvrzení, že se Murphy nevypořádal s aspektem své viny, kterou představuje monstrum.
Pokud tato pravidla platí, pak z tohoto prodloužení lze vyvodit, že JP Sater mohl zažít stejné důsledky po pokusu o sebevraždu - to znamená, že pravděpodobně ještě žije a je nucen prodloužit si své utrpení ve městě, dokud nepříjme odpovědnost za svoje hříchy.
Navíc, pokud pravidlo Celého kruhu platí pro každou hru v sérii, pak je velmi pravděpodobné, že mnoho nebo všechny postavy z minulosti jsou povolány do města, jakožto předmět tohoto pravidla. V tomto případě, postavy, které ve svých koncích v minulých hrách zůstaly nestoudné, mohly také projít Celý kruh bez dovolení zemřít, a můžou být stále naživu někde v Silent Hillu.
Alternativně je možné, že město trestá postavy, když je uvězní uvnitř po provedením je Celým kruhem. Důkazem toho je skutečnost, že se o některých postavách už nedoslechneme (ve skutečném světě nebo jinde) poté, co zemřou v zamlženém světě nebo v zásvětí, když neuposlechnou pravidla města. Zdá se, že Bobby Rocks a Howard Blackwood pobývají v alternativních světech města již nějakou dobu, aniž by byli uvolněni nebo utekli. Taky se zdá, že jsou ti dva dobře obeznámeni s "pravidly" města. Existuje několik případů, kdy se postavy pokoušejí uniknout z města, ale místo toho jsou nuceny zůstat, dokud není rozhodnuto, zda postava je či není hodna svobody. Za tímto konečným rozhodnutím je však neznámé, jaký je jejich osud.

Screenky z TR (2013) - 9. část - Horská základna

17. října 2014 v 16:18 | Natla Dahmer |  Tomb Raider 2013 - Moje screenshoty
Po záchraně Rotha, si Lara musela probojovat cestu do základny, což se jí povedlo. Povede se jí i přivolat pomoc?