Březen 2015

Poklady - Kapitola 1-2

29. března 2015 v 11:26 | Natla Dahmer |  Resident Evil 5 - Poklady
Velký valoun zlata
Hned na začátku kapitoly proběhněte čerstve otevřenou bránou. Běžte za parťákem a na konci oblasti, než projdete dál, seskočte do díry v zemi a rozbijte sud s valounem.

Velký a malý valoun zlata
V další oblasti, než budete potřebovat parťáka na pomoc s dveřmi, je vedle vás dům. Dveřmi v přízemí pod schody se do něj lze dostat a ve spodním patře leží na stole zlato.

Starožitné hodiny
Tyto dobře zachované starožitné hodiny lze nalézt ve stejném domě, který je zmiňován výše. Nachází se však v truhle na balkóně, v horním patře.
Cena: 2 000 nairů.

Brokovnice Ithaca M37
Tato brokovnice se nachází v malém domku, hned vedle toho, ve kterém je Allyson (blonďatá dívka volající o pomoc). K jeho odemčení je však zapotřebí klíč. Ten získáte s pomocí parťáka. U druhého rozbité žebříku v oblasti, Chris vyzvezde Shevu na ochoz domu, odkud se ke klíči dostane.

Jasperův poznámkový blok

29. března 2015 v 11:23 | Natla Dahmer |  Silent Hill 4: The Room - Překlad poznámek
Nejsem si jistý, co ten zvědavý chlápek myslel, když řekl: "Jeho domov je sirotčinec uprostřed. Jezero je na severozápad. Takže opak je jihovýchod."
Ten zvědavý chlápek řekl ještě něco, co nechápu: "Máš-li vykopaný klíč, nemůžeš se vrátit. Ulož ho někde, než se tady vrátíš."


Henry najde dokument při první návštěvě světa lesa, uvnitř auta Jaspera Geina. Popisuje zprávu, kterou mu sdělil Joseph Shreiber ohledně rezavého krvavého klíče, který odemyká sirotčinec.

Poklady - Kapitola 1-1

21. března 2015 v 12:38 | Natla Dahmer |  Resident Evil 5 - Poklady
Topaz (markýza)
Po zabití prvního nepřítele a následném proskočení oknem, vás po cestě dál přepadne armáda obyvatel Kijuju. Hned při prvním hraní je všechny ovšem nepobijete, ale později s výbavou se do této kapitoly můžete vrátit. Jakmile jich několik zlikvidujete, přijde jeden s dynamitem. Jakmile zabijete i jeho, zbude po něm tento bleděžlutý drahokam s markýzovým brusem.
Cena: 3 000 nairů.

Zlatý prsten
Zlatý prsten vykládaný drahými kameny. Po popravě Raynarda budete opět v obležení nepřátelských měšťáků. Po chvíli se na sraz dostaví i samotný popravčí, po jehož zabití tento krásný kousek získáte.
Cena: 5 000 nairů.

Tříštivé granáty
Není to sice žádný velký úlovek, ale tyto granáty jsou nenápadně schované a v boji proti mnoha nepřátelům se jistě hodí. U baráku, kde začíná přestřelka (poté, co popravčí vyrazí bránu), stačí vylézt po žebříku, obejít stůl, vylézt po dalším žebříku, a na druhém konci plošiny na vás granáty čekají.

Samopal Vz. 61
Tento samopal je v kufříku vedle červené brány na konci oblasti.


Mikův deník

21. března 2015 v 11:32 | Natla Dahmer |  Silent Hill 4: The Room - Překlad poznámek
"V posledních pár měsících se zdá, že Joseph, ten chlapík z vedlejších dvěří, který mi dal ty vzácné porno časopisy, super těžce pracuje. Řekl, že jestli zase nějaké vzácné najde, tak mi je dá, ale v poslední době se moc neukazuje.

Řekl, že byl novinářem, a že vždycky vyšetřuje věci. Ale myslím si, že se s ním děje něco divného. Je zavřený ve svém bytě a já odtamtud slyším vycházet podivné zvuky."

1. července -Mike


"Ach, moje krásná Rachel, co je s tou pozámkou na červeném papíře? Myslel jsem, že jsi mi odepsala...ale asi to bylo někde jinde.

Vzal ji spolu s mým oblečením. Bylo to mé nejlepší oblečení."

2. července -Mike


Tato poznámka popisuje Mikovy zkušenosti v bytovém domu. Henry ji najde při zkoumání světa apartmánů.

První dopis

21. března 2015 v 11:30 | Natla Dahmer |  Silent Hill 4: The Room - Překlad poznámek
Mami,
proč se neprobudíš?


První dopis je první poznámka nalezená ve hře. Dopis napsal Walter Sullivan své "matce", pokoji 302. Myslí si, že spí a zajímá ho, proč na něj nemluví a nepustí jej dovnitř. Lze jej najít na začátku hry, podstrčený pod vstupníma dveřma.


Golgotha a Zeiram

12. března 2015 v 19:00 | Natla Dahmer |  Resident Evil 1.5
Golgotha a Zeiram byly zamítnuté nápady pro role finálních bossů v Resident Evil 2. Oba bossové byli nakonec nahrazeni Williamem Birkinem a jeho G-evolucí. Ani pro jednoho nebyl vymyšlen žádný zpětný příběh.

Jméno jednoho z bossů, "Golgotha", pochází z kopce nedaleko Jeruzaléma, který biblická evangelia popisují jako místo Ježíšova ukřižování.

Golgotha

Zeiram

Střelný prach

9. března 2015 v 22:40 | Natla Dahmer |  Resident Evil 3: Nemesis - Info
Střelný prach je položka nalezená v Resident Evil 3. Jill jej používá v kombinaci s přebíjecím nástrojem, aby si vytvořila munici do zbraní. Ve hře jsou tři druhy střelného prachu: A, B a C.

KOMBINACE

Neustálé používání přebíjecího přístroje může zvýšit množství munice vytvořené pro následující kombinace. Uvedená čísla znamenají množství munice, které lze při vyrobení očekávat.
Varování: Tato čísla se vztahují pouze na množství běžné munice. Počet vyrobených nábojů se zvyšuje, čím více daný prach používáte. V určitém okamžiku je vyrobena vylepšená munice namísto běžné, i když množství nábojů se sníží. Jako příklad rozdílu mezi běžnou a vylepšenou municí uvedu to, že s Nemesisem běžná munice téměř nic nedělá, zatímco vylepšená s ním celkem zatočí.
Lze si také povšimnout, že ze směsi prachu získáte více munice na lehkou obtížnost, než na těžkou.


Silent Hill (Film) - Hlášky

9. března 2015 v 21:28 | Natla Dahmer
Cybil: "Ahoj. Je všechno v pořádku?"
Sharon: "S cizími lidmi nemluvím."
Cybil: "Hodná holka."

Dahlia: "Pouze temnota otvírá dveře do Silent Hillu."
Rose: "Prosím, nevím co se tady děje. Vy víte, co se tady děje?"
Dahlia: "..."
Rose: "Moje dcera. Hledám svou dceru. Možná se jí něco stalo."
Dahlia: "Všichni jsme přišli o děti. O světlo. Podvedli mě. Jsou zlí, nenávistní. Ublížili mé dceři. Udělali jí hrozné věci."




Bůh

9. března 2015 v 20:18 | Natla Dahmer
Bůh, znám taky jako Tvůrce ráje, Pán hadů a rákosů, Svatá matka, a Samael (jméno Démona, které bylo bohu darováno oponenty kultu), je tajemná sluneční bohyně, kterou uctívá mnoho členů Řádu. Má sice boží postavení, ale přes celou sérii hraje velkou zápornou roli. I když je nazývána bohem a jsou jí dávány tituly úcty, není bůh v reálném židovsko-křesťanském náboženství. Často je reprezentovaná jako zrzka zahalená v červených róbách.
Cíle mnoha antagonistů série se motají kolem jejího znovuzrození. Doufají, že tak dosháhnou apokalypsy a, skzre zničení lidstva, přislíbeného ráje. Je ústředním božstvem setky Svaté ženy.
I když bůh hraje významnou roli v ambicích a cílech Řádu, není jasné, jaká je přesně povaha "boha", ani jak je spojena s nadpřirozenými jevy v Silent Hillu. Bůh může být vnímán jako symbol pro tajemné síly, které obývají svět a je zodpovědný za hrůzné výskyty v sérii. Boží výtvory, činy a touhy spíš přípomínají Démona anebo zlovolnou temnou bohyni namísto benevolentní božstvo světla.
Pokud je přítomen fyzický zjev boha, chová se spíš jako mocné monstrum než jako inteligentní bytost. Vzhledem ke zlovolné povaze Řádu je možné, že bůh je ve skutečnosti mocný druh monstra, kterého kult uctívá, a je pouze reprezentován jako žena, aby se zdál méně nepřátelský a méně ohrožující. To je podpořeno i faktem, že Valtiel je líčen jako monstrum a je uctíván Řádem jako jeden z božích "andělů".

Živý výběr

8. března 2015 v 16:56 | Natla Dahmer
Resident Evil 3: Nemesis obsahuje ve hře takovou novinku, která ze všech Resident Evil her byla jen v tomto díle, takže je to pro Resiho 3 taková exkluzivita. Říká se jí "Live Selection - "Živý Výběr". Tento okamžik nastane, když hráč čelí nebezpečným situacím. Když dojde k živému výběru, obrazovkou problikává negativ a můžete si vybrat, kterým směrem se hra i její příběh bude ubírat.
Jakmile budete mít na výběr, rozhodujte se co nejrychleji. Pokud si vybrat nestihnete, můžete být ponecháni na pospas nebezpečnější situaci.


PRVNÍ SETKÁNÍ S NEMESISEM
- Bojovat s monstrem
- Vstoupit na stanici

Výsledek:
V tomto prvním živém výběru můžete buď utéct do nitra policejní stanice, nebo okusit boj proti Nemesisovi, či prohledat tělo mrtvého kolegy a vzít mu jeho S.T.A.R.S. kartu. Nicméně, S.T.A.R.S. kartu můžete najít i uvnitř budovy, ne však Bradovu, ale Jillinu. Také, pokud se vám podaří porazit Nemesise na těžkou obtížnost, získáte první vzácný předmět.
Pokud není vybrána žádná možnost, Nemesis zaútočí na Jill sám.


RESTAURANT
- Útěk do suterénu
- Schovat se v kuchyni

Výsledek:
Pokud se rozhodnete utéct do suterénu, Nemesis nahoře rozbije odtok na dřezu a suterén se začne zaplňovat vodou. Ze suterénu se však také můžete po žebříku vrátit, anebo můžete utéct ventilací. Pokud budete čekat příliš dlouho, postavy se vrátí žebříkem nahoru. Není možné se utopit. První možnost má takový vliv na příběh, že Jill potká Carlose v prodejní kanceláři, a na čerpací stanici Nicholaie.
Schováte-li se v kuchyni, Jill a Carlos se skrčí za barem. Následně Jill vezme lucernu a hodí ji k nádrži, ze které uniká plyn. Výsledná exploze Nemesise omráčí. Opět můžete získat vzácnou věcičku (na těžkou obtížnost) a odejít z restaurace. Po pár chvílích se však Nemesis opět zvedne a půjde po Jill. Tato možnost zvyšuje šanci, že na benzínce potkáte Carlose, a Nicholaie v prodejní kanceláři.
Nevyberete-li nic, budete ponechání na pospas Nemesisovi. Carlos vám v boji pomůže, ale bude to drsný boj na tak úzkém místě.

(K tomuto střetu dojde, pokud Jill naštvíví restauraci a otevře tam poklop dříve, než navštíví novinový tisk. Pokud bude mít živý výběr zde, zelený drahokam najdete v novinové kanceláři.)

Screenky z TR (2013) - 56. část - Zbytky

8. března 2015 v 15:44 | Natla Dahmer |  Tomb Raider 2013 - Moje screenshoty
Tak u poslední části screenků, kterou jsem zakončila sérii screenshotů z příběhu, jsem slíbila, že sem hodím ještě další screenshoty, které jsem nafotila až po dohrání, a které zachycují mnohem více. Tedy více Lařiných ksichtíků. Více death scének...YAY. O něco více obrázků prostředí. Zbylé relikvie. Pro tuto sérii, která se skládá z dvanácti částí, si volím základní oblek, kterého jsme si před tím moc neužili. Ale už dost okecávání....





Yui Itsuki z klipu Kyusei Άργυρóϛ - Moje screenky

8. března 2015 v 13:46 | Natla Dahmer |  MS - others
A tak nějak to dopadlo, když jsem si chtěla vyfotit jeden obrázek na úvodní fotku...





Creeper

6. března 2015 v 13:09 | Natla Dahmer |  Silent Hill 2 - Nepřátelé
Creeper je velký hmyz, který se rychle pohybuje a je těžké jej zasáhnout.


VZHLED
Zde je Creeper o něco menší než jeho protějšek ze Silent Hill 1. Je zelenější a chybí mu dva dlouhé výrůstky v zadní části.

CHARAKTER
Creeper na Jamese útočí svými kusadly - kouše Jamese do kotníků. Díky své velikosti jsou složitým cílem, ale lze je však zašlápnout.
V Silent Hill 2 je chvíle, odehrávající se v malé místnosti pod Historickou společností Silent Hillu. Poté, co James vezme klíč, přestane mu svítit světlo a dveře se zamknou. James ve svítilně vymění baterii a po rozstvícení zjistí, že malá místnost je plná Creeperů. Zabíjet je nemá cenu. Poté, co James uhodne třímístný kód, může místnost opustit.

SYMBOLIKA
Kniha ztracených vzpomínek uvádí, že lze předpokládat, že Creepeři jsou z velké části odvozeni z moci Silent Hillu.